شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

معرفی انواع وب سایت

وب سایت استاتیک (ایستا):


اصولا سایتهای ایستا یا استاتیک، سایتهایی هستند با زبان های html ,css  و جاوا اسکریپت زده می شود که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود. اینگونه وب سایتها معمولا تنها جهت معرفی کاربرد دارند.
طراحی سایت و ساختن سایت به روش استاتیک (ایستا) معمولا برای وب سایت هایی مناسب است که مطالب چندانی نداشته و شامل چند صفحه محدود aبرای اطلاع aدر باره فعالیت، شخصیت یا شرکت خاصی می باشد و نیازی به امور اتوماتیک و بروز رسانی های مکرر ندارند.

 وب سایت داینامیک(پویا):


سایت های داینامیک (پویا) با زبان های php,asp.net و سایر زبان های تحت وب زده می شود که نیاز شدید به تغییر مداوم اطلاعات و محتوا داشته و بنا به نیازمندی و کاربرد سایت، طراحی و توسعه می یابند.

سایت داینامیک سایتی است که توسط یک پنل مدیریت می شود و به روز رسانی آن بسیار ساده تر از سایت های ایستا می باشد و برای به روز رسانی نیازی به داشتن دانش طراحی وب وجود ندارد. تعداد صفحات این نوع وب سایت ها نامحدود بوده و مدیریت بخش ها و محتوای یک وب سایت داینامیک (پویا) بطور کامل توسط یک پانل مدیریتی جامع صورت گرفته و کلیه امور مدیریتی و کاربری آن بطور آنلاین و توسط امکانات اتوماتیک و برنامه نویسی شده صورت می گیرد.

پرتال:


وب سایت های خیلی بزرگ که از چند وب سایت تشکیل شده است و شامل چند بخش است از پرتال استفاده می کنند.

وب سایت فلش:


سایتهای فلش یا متحرک دو نوع ایستا و نیمه پویا هستند و توسط نرم افزارهای خاصی ایجاد می شوند. در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد امکان تغییر یا هوشمندی در این سایتها بهره گرفته می شود.

بطور کلی سایتهای فلش ایستا،غیر قابل تغییر می باشند و مانند سایتهای ایستا یک بار توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر در محتوای آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند.

اما سایتهای فلش نیمه داینامیک، تا حدودی مانند سایتهای پویا عمل می کنند و قابل تغییر هستند ولی تغییر در آنها به سادگی تغییر در سایتهای پویا نیست و وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است.

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین  برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران  آماده همکاری با شما می

باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا

شرکت نرم افزاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.