شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

کارایی #C در طراحی سایت چیست ؟

زبان سی شارپ یک زبان برنامه نویسی  چند مدلی و شی گراست که در قرن 21 توسط شرکت مایکروسافت و نزدیک به زبان های java وc++ ساخته و از فریم ورک .net توسعه یافته و با استانداردهای iso وecma به عنوان یک زبان استاندارد تایید شد.

C# یک زبان ساده و توسعه یافته برای انواع برنامه ها در موبایل کامپیوتر و سروراست. تعداد برنامه نویسان c# بسیار زیاد است و همین موضوع موجب شده در صورت برخورد به ارور تعداد زیادی افراد در اینترنت و فروم ها به سوالات برنامه نویسان پاسخ دهند.

مفهوم شی گرایی در زبان c#

در این مفهوم هر موجودیت یک شی محسوب می شود و برای هر شی یک کلاس از خصوصیات موجودیت تعریف کرده و اطلاعات ان به شی ای که قبلا تعریف کرده ایم ارسال می شود.

آینده زبان c#

زبان سی شارپ به دلیل چهارمین زبان دنیا  بودن اعتبار و محبویت بالایی دارد و یک زبان بی نهایت و شامل نسخه ها و قابلیت های جدید خواهد بود.


در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچم دار هستند.

برنامه نویسی با زبان asp.net

وب سایت asp.net مبتنی بر دو زبان vb.net وc#  نوشته  شده است.

شرکت طراحی سایت بهپردازان دارای خدمات ارائه دامنه و هاست  آماده همکاری با شما می باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا

شرکت نرم افزاری



کارایی زبان برنامه نویسی cplusplus در تولید نرم افزار

تعریف  زبان برنامه نویسی ++c

زبان سی پلاس پلاس زبان برنامه نویسی بسیار قوی می باشد دارای دو قابلیت می باشد که به صورت ذیل

  • زبان برنامه نویسی سطح بالا
  • زبان برنامه نویسی سطح پایین
زبان برنامه نویسی ++c فرزند زبان برنامه نویسی c  می باشد. 

تاریخچه زبان برنامه نویسی ++c

استراس‌ تروپ کار بر روی زبانc  را در سال 1979 آغاز کرد. ایده ساخت این زبان جدید در زمان کار بر روی تز دکترای خود به ذهن استراس‌تروپ خطور نمود. او متوجه شد که سیمولا دارای ویژگی‌های مناسب برای ساخت برنامه‌های بسیار بزرگ است اما برای استفاده عملی بسیار کند است اما BCPL با وجود سرعت بسیار زیاد برای ساخت برنامه‌های بزرگ بسیار سطح پایین است.

زمانی که استراس‌تروپ کار خود را در آزمایشگاه‌های بل (Bell Labs) آغاز نمود با مشکل تحلیل هسته unix  با توجه به محاسبات توزیع شده روبرو شده بود. با یادآوری تجربیات خود در دوران دکترا، او زبان C را با استفاده از ویژگی‌های سیمولا گسترش داد C به این دلیل انتخاب شد که C یک زبان عمومی، سریع، قابل حمل، و بصورت گسترده در حال استفاده بود. علاوه بر C و سیمولا زبان‌های دیگری مانند ALGOL ??، ADA، CLU،  ML نیز بر ساختار این زبان جدید اثر گذاشت. در ابتداویژگی‌های کلاس، کلاس‌های مشتق شده، کنترل نوع قوی، توابع درون خطی، و آرگومان پیش‌فرض از طریق Cfront به C اضافه شد.

شرکت طراحی سایت بهپردازان دارای خدمات ارائه دامنه و هاست  آماده همکاری با شما می باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا

شرکت نرم افزاری


کارایی زبان برنامه نویسی C

تاریخچه زبان برنامه  نویسی c


در سال 1972  ، زبان C ، توسط دنیس ریچی و به عنوان زبان برنامه نویسی سیستم ها طراحی شد. این زبان از دو زبان قدیمی تر بنام های BCPL و B حاصل شده است. به سرعت کامپایلر ها و مفسر های متعددی از C توسعه یافت اما برای جلو گیری از ناسازگاری های ایجاد شده و نیز حفظ قابلیت حمل زبان، تعاریف متحد الشکلی توسط استاندارد  (ANSI (American national standard institute موسسه استاندارد ملی آمریکا ارائه گردید.

زبان جاوا و سی پلاس پلاس براساس c نوشته شده است

ویژگی های  زبان بنامه نویسی c


ویژگی بسیار مهم زبان c  انعطاف پذیر است و زبان برنامه نویسی آن متوسط میباشد و قابل فهم است و مدیریت حافظه بسیار قوی

دارد و سرعت بسیار قوی دارد و کامپایلر c  معمولا فشرده و کم حجم میباشند

شرکت طراحی سایت بهپردازان دارای خدمات ارائه دامنه و هاست  آماده همکاری با شما می باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا

شرکت نرم افزاری


معرفی انواع وب سایت

وب سایت استاتیک (ایستا):


اصولا سایتهای ایستا یا استاتیک، سایتهایی هستند با زبان های html ,css  و جاوا اسکریپت زده می شود که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود. اینگونه وب سایتها معمولا تنها جهت معرفی کاربرد دارند.
طراحی سایت و ساختن سایت به روش استاتیک (ایستا) معمولا برای وب سایت هایی مناسب است که مطالب چندانی نداشته و شامل چند صفحه محدود aبرای اطلاع aدر باره فعالیت، شخصیت یا شرکت خاصی می باشد و نیازی به امور اتوماتیک و بروز رسانی های مکرر ندارند.

 وب سایت داینامیک(پویا):


سایت های داینامیک (پویا) با زبان های php,asp.net و سایر زبان های تحت وب زده می شود که نیاز شدید به تغییر مداوم اطلاعات و محتوا داشته و بنا به نیازمندی و کاربرد سایت، طراحی و توسعه می یابند.

سایت داینامیک سایتی است که توسط یک پنل مدیریت می شود و به روز رسانی آن بسیار ساده تر از سایت های ایستا می باشد و برای به روز رسانی نیازی به داشتن دانش طراحی وب وجود ندارد. تعداد صفحات این نوع وب سایت ها نامحدود بوده و مدیریت بخش ها و محتوای یک وب سایت داینامیک (پویا) بطور کامل توسط یک پانل مدیریتی جامع صورت گرفته و کلیه امور مدیریتی و کاربری آن بطور آنلاین و توسط امکانات اتوماتیک و برنامه نویسی شده صورت می گیرد.

پرتال:


وب سایت های خیلی بزرگ که از چند وب سایت تشکیل شده است و شامل چند بخش است از پرتال استفاده می کنند.

وب سایت فلش:


سایتهای فلش یا متحرک دو نوع ایستا و نیمه پویا هستند و توسط نرم افزارهای خاصی ایجاد می شوند. در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد امکان تغییر یا هوشمندی در این سایتها بهره گرفته می شود.

بطور کلی سایتهای فلش ایستا،غیر قابل تغییر می باشند و مانند سایتهای ایستا یک بار توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر در محتوای آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند.

اما سایتهای فلش نیمه داینامیک، تا حدودی مانند سایتهای پویا عمل می کنند و قابل تغییر هستند ولی تغییر در آنها به سادگی تغییر در سایتهای پویا نیست و وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است.

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین  برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران  آماده همکاری با شما می

باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا

شرکت نرم افزاری

رتبه سایت خود را در جهان ببینید

رتبه سایت گوگل به دو روش پیج رنک گوگل و رتبه سایت در الکسا مشاهده می شود.

رتبه سایت در پیج رنک

گوگل به سایت ها با توجه به محاسبات خود امتیازی از صفر تعا یک به سایت ها و صفحات سایت میدهد.امتیاز بالای  سایت نشانه مهم بودن سایت است.در سایت pagerank.net می توانید رتبه سایت خود را ببینید.
همچنین میزان اعتبار دامنه سایت عددی بین صفر تا صد به سایت ها داده می شود که توسط شرکت moz داده می شود.
برای گرفتن اعتبار بیشتر باید لینک سایت در سایتهای با اعتبار بالای بیست قرار داده شود.

رتبه سایت در الکسا

وب سایت الکسا این کار را به صورت تخصصی انجام میدهد و با توجه به آیتم های مختلفی سایتها را رتبه بندی می کند.
این سایت همه روزه 500 وب سایت برتر جهان را به صورت اختصاصی فهرست می کند که در ای لیست چند سایت ایرانی نیز قرار دارند.
در این وب سایت تغییرات رتبه خود را میتوانید همه روزه نسبت به روز قبل ، متوسط هفته قبل ، متوسط سه ماه قبل و تغیرات سه ماه قبل خود را بیابید. در قسمتی از این وب سایت نیز تغیرات بازدید سایت خود را باتوجه با بازه های زمانی ذکر شده می بینید. و در قسمتی دیگر تغیرات بازدید صفحات وب سایت خود را در بازه های مذکور مشاهده می نمایید.
در انتهای صفحه هم درصد حضور کاربران از کشورهای مختلف را در سایت شما نمایش می دهد و رتبه سایت شما را در میان وب سایتهای یک کشور بیان میدارد که که کشور ایران هم در این لیست وجود دارد.
و در انتها در صورتی که دارای چندین ساب دامین باشد درصد بازدید به کل سابها را نیز بیان می کند. البته آیتم های دیگر نیز توسط این وب سایت ارائه می شود.

عوامل موثر در رتبه بندی سایت

معیارهای الکسا بر اساس تعداد بازدیدکنندگان در روز و تعداد صفحات مشاهده شده می باشد.اما در پیج رنک امتیاز بر اساس فاکتورهای داخلی و خارجی  نظیر تحلیل کاربران سئو داخلی و خارجی و نتیاج نهایی صوورت می گیرد.

شرکت طراحی سایت بهپردازان دارای خدمات ارائه دامنه و هاست  آماده همکاری با شما می باشد.

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت  بهپردازان:

طراحی بازاریابی شبکه ای

ساخت مالتی مدیا