شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت مهندسی نرم افزار

سابقه کاری و افتخارات شرکت


شرکت مهندسی نرم‌افزار بهپردازان، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاری به مشتریان خود در تهران تأسیس شد. این شرکت طی سال‌های گذشته با بهره‌ گیری از نیروهای باتجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف تولید نرم‌افزار، فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای دست یافته است. 

شرکت مهندسی نرم افزار بهپردازان به علت موفقیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و عملیاتی خود به‌عنوان یکی از شرکت‌های صاحب‌ نام بانک سپه و شهرداری تهران مطرح شده است.

محصولات مرتبط شرکت مهندس نرم افزاری بهپردازن


طراحی سایت حرفه ای تحت mvc

اندروید

ios

تعریف مهندسی نرم افزار 

مهندسی نرم افزار دارای دامنه نسبتاً وسیعی از مسئولیتها می باشد. در واقع برخلاف تصور برخی از مهندسی نرم‌افزار در توانایی کار با محدودة وسیعی از نرم‌افزارها، توانایی نصب و راه‌اندازی آنها و یا صرفاً برنامه‌نویسی نیست. 
نرم‌افزارها و سیستمهای کوچک تر ممکن است هم اکنون به چند مهندس نرم افزار برای فرایند مدیریت چرخه حیات خود احتیاج داشته باشند. عموماً، برای اکثر نرم‌افزارهای فوق گسترده، کارها به گروه‌های کوچکتری تقسیم می‌شوند که بر یک محدوده از نرم‌افزار یا تکنولوژی مربوطه متمرکز می‌گردند.
بعنوان مثال یک سیستم ممکن است به یک معمار نرم‌افزار (Software Architect)، مهندس طراح (Design Engineer)، برنامه‌نویس جاوا (JAVA Developer) و مهندس کنترل کیفیت (Quality Assurance Engineer) نیاز داشته باشد. که مدرک علمی همه آنها مهندسی نر‌افزار بوده و هر کدام بر یکی از جنبه‌های تولید نرم‌افزار تمرکز کرده‌اند.


شرکت های مهندسی نرم افزاری زیادی در ایران وجود دارد که در این میان  بهترین شرکت مهندسی نرم افزار  در ایران  شرکت طراحی سایت بهپردازان می باشد.

مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.