شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

تفاوت های میان اندروید و آی او اس

تفاوت های میان اندروید و ios

رقابت میان گوگل و اندروید رقابتی قدیمی و دیرینه میان اپل و گوگل میباشد که هرکدام سعی میکنند حریف خود را به زانو در بیاورند .

پرچمداران ios  و اندروید

از جمله شرکت های مشهوری که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند میتوان به سامسونگ شیائومی و گوگل اشاره کرد که همه این شرکت ها در برابر اپل قرار میگیرند.

تفاوت رابط کاربری

از لحاظ رابط کاربری IOS  با شعار زیبایی در کمال سادگی توزیع شده و افراد و کودکانی که سالها از تکنولوژی دور میباشند نیز به راحتی میتوانند از ان استفاده کنند در طرف مقابل سیستم عامل اندروید انعطاف پذیری و کارایی رابط کاربری معمولا از سادگی ان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و همین باعث افزایش استفاده از ان در دیوایس های شرکت های مختلف میباشد

انتقال اطلاعات

سادگی و راحتی در انتقال اطلاعات در سیستم عامل اندروید بیشتر به چشم میاید و همین موضوع باعث میشود دیوایس های اندرویدی در مقابل تروجان ها و ویروس ها به مراتب اسیب پذیر تر میسازد .

امنیت و شخصی سازی

شخصی سازی در سیستم عامل ios  از طریق اپل ایدی و اتصال به اپ استورانجام میدد و در طرف مقابل سیستم عامل اندروید این کار را با جیمیل و اتصال ان به گوگل پلی به انجام میرسد که اپل به خاطر در نظر یک کد مشخص نسبت به اندروید که این کار را با ایمیل انجام میدهد مورد قبول تر واقع میشود .

به صورت کلی ios  از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است به طوری که در سال 2015 FBI از کمپانی اپل درخواستی مبنی بر باز کردن قفل گوشی یک تروریست که ایفون 5s  بود مطرح کرد که اپل از باز کردن قفل ان سرباز زد تا در سال 2016 FBI قفل ان را باز کرد و اپل در طی بیانیه ای از کاربران خود عذر خواهی کرده و این امید را به کاربران خود داد که امنیت دیوایس های خود را بیش از پیش افزایش دهد .

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین  برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران  آماده همکاری با شما می باشد

مطالب مرتبط شرکت طراحی سایت بهپردازان:





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.