شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت,طراحی سایت بازاریابی شبکه ای,ساخت مالتی مدیا,شرکت نرم افزاری

سی دی مالتی مدیا

سی دی مالتی مدیا توسط نرم افزار های مالتی مدیا یکی از ابزارهای پر قدرت و کم هزینه برای معرفی محصول یا خدمات خود به صورت جذاب و تاثیر گذار می باشد. سی دی مالتی مدیا مکمل طراحی سایت تاثیر بسزایی در برند شدن حرفه شما خواهد داشت.
شرکت طراحی سایت بهپردازان

تعریف مالتی مدیا

مالتی مدیا "Multimedia" در لغت به معنای چند رسانه ای است یعنی ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیم با استفاده از رسانه های متفاوت همچون گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن ، محیط های تعاملی و رابط با کاربر و ... و هر چیز که شما فکرش را بکنید. 
تا قبل از آمدن سیستم عامل ویندوز، واژه مالتی مدیا در فرهنگ کامپیوتر وجود نداشت. چند سال پیش از آن حتی کارت صوتی هم شناخته نشده بود. با ورود ویندوز98 و همچنین بهبود کیفیت صوت و تصویر کامپیوتر ها، مالتی مدیا یا چند رسانه ای بعنوان یک تکنولوژی مطرح شد.
 
نرم افزار مالتی مدیا
 
یک نرم افزار مالتی مدیا نرم افزاری است که متن، تصویر ( شامل تصاویر ثابت ، فیلم ، و انیمیشن ) ، و صدا (  گفتار و موزیک ) را در خود بگنجاند. البنه بعضی ها تعامل یا Interaction را نیز در این دسته می گنجانند. ولی در واقع تعامل یک مکمل برای مالتی مدیا محسوب میشود و چنین نرم افزار مالتی مدیایی که امکان تعامل داشته باشد را Interactive Multimedia یا چند رسانه ای تعاملی می نامند.
 
البته امروزه وجود صوت و تصویر در اکثر نرم افزار ها، قضیه را خیلی عادی کرده است ولی در آغاز کار، نرم افزار های مالتی مدیا بسیار لوکس و چشمگیر بودند. تا جایی که شرکت اینتل آخرین مدل پنتیوم خود را با نام Pentium MMX یعنی پنتیوم با ضمایم چند رسانه ای به بازار عرضه کرد.
 
 

1- قابلیت توسعه و تغییر محصولات تولید شده در کمترین زمان ممکن.

2- قابلیت تهیه رونوشت و چاپ از مطالب ارائه شده متناسب با نیاز کاربران

3- قابلیت ارائه متمرکز مطالب و مستندات و یا هر نوع داده دیگر در قالبهای سامان یافته به مخاطبان.

4- با توجه به چندرسانه ای بودن بهترین تاثیر را در نظر بازدیدکنندگان دارد.

5- سهولت کپی برداری و به تعداد مورد نظر تکثیر کردن سی دی می باشد.

6- سی دی مالتی مدیا از هر کتابچه، بروشور و یا کاتولوگ چاپی جذابتر بوده و به علاوه هزینه کمتری را در پی دارند.

7- سی دی مالتی مدیا به اندازه یک سایت محدودیت ندارد و ما می توانیم به راحتی تمامی اطلاعات وتصاویر رابه طور کامل درآن شرح دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.